Sider

lørdag den 30. oktober 2010

Strik

bliver der ikke meget tid til i øjeblikket ;0((

Her males!

Jeg har nemlig sat mig for at mit hjemmemalede spise- og kaffestel skal være færdigt!!!!!

Jeg mangler at male 4 dybe, 4 dæk, 4 middags og 4 dessert tallerkner. Det lyder måske ikke af så meget, men hver tallerken skal males 3 gange - det vil sige at jeg faktisk skal male 48 tallerkner - GAB!!!
Jeg har fået hul på bylden/stavlen og er nu godt i gang ;0)

1. gangs maling
Udover malede tallerkner, har vi fået malet vores reoler, som skal op på nymalet væg!
1. gangs malede tallerkner på nymalede reoler

8 kommentarer:

  1. Gys - det er mange gange tallerkenmaling!
    Fin kombi med foto af både tallerkener og reoler!

    SvarSlet
  2. Ja, og det tar` mig en lille time pr. tallerken - hvordan dælen kunne jeg også finde på at kaste mig ud i sådan et projekt??

    SvarSlet
  3. Hold op hvor det imponerende tænk at male sit eget spisestel......jeg bøjer mig dybt i støvet : )

    Samtidig maler du mit absolut ynglings stel muselmalet i alle afskygninger....jeg har arvet lidt af det gamle originale muselmalet som jeg nyder hver eneste dag da det står fremme i mit køkken.....men hvor ville jeg ønske jeg havde dine evner - men ak nej !!!
    God weekend.

    SvarSlet
  4. Det er også mit ynglingsstel (stadigvæk - heldigvis ;0)
    Det kræver nu ikke de store evner, men man skal ha` en der kan brænde og dem bliver der færre og færre af i landet.
    God søndag til dig!

    SvarSlet
  5. Sikke et arbejde.
    Men hvor bliver det dog smukt!

    SvarSlet
  6. Wauw hvor bliver de flotte - jeg er altså imponeret :)

    SvarSlet
  7. Tak Pernille - godt at høre fra dig ;0)

    SvarSlet