Sider

fredag den 8. oktober 2010

Aftenen stod på

strikkehygge i går, med de skønneste quinder - der blev strikket, snakket, grinet og spist godt brød fra "Bertram". På grund af lidt tidspres, formåede jeg kun at bage en pæretærte - der smagte!


Jeg glæder mig til hver eneste strikkehygge aften i det selskab. Foruden godt selskab blev jeg begavet med en orkide`, chokolade og SKØNT garn fra den nyåbnede netbutik: http://www.strikkegarnet.dk/webshop

Desværre er der hver gang en enkelt eller to der af forskellige årsager ikke kan komme. I aftes var der fire, eksamenlæsning, kursus og arbejde i San Diego .... - dem sender jeg lige en kærlig tanke og glæder mig til at se dem næste gang ;0)

PS. Jeg håber at de damer kom godt hjem og at Lidka blev sat af på den rigtige adresse - HIK Lidka ;0)))

6 kommentarer:

  1. Tak for en hyggeligt aften!
    Jeg kom godt hjem ;-) det var super sjov med lidt G&T på en torsdag aften :D og din kage smagte dejligt!

    SvarSlet
  2. I lige måde - ja, det var så hyggeligt med G&T!

    SvarSlet
  3. Hvor ser det hyggeligt ud!
    Det er altdi dejligt at mødes med andre strikke"gale" kvinder :-)

    SvarSlet
  4. Ja, helt enig! Det er så befriende at gi` den fuld gas med strikkesnak - garn, mønstre, inspiration, farver ....

    SvarSlet
  5. Det var en hyggelig aften og en rigtig god kage. Mange tak for billedet også, du er en god fotograf

    SvarSlet
  6. Jeg var rigtig ked af det ikke lykkedes mig at komme i torsdags. Manden min var først hjemme kl. 20 pga stort uheld på den Jyske motorvej og jeg kunne jo ikke bare gå fra ungerne.
    Vi ses til november
    kh
    Julie

    SvarSlet