Sider

torsdag den 14. oktober 2010

Anette Danielsen

holdt foredrag i går i Sommerfuglen, det vil sige, det blev arrangeret af Sommerfuglen, men afholdt i Huset i Magstræde.

Jeg var spændt, mit første strikkeworkshop/foredrag og jeg havde store forventninger.

Anette er en levende og smittende strikker, der formå at vække ens strikkesanser, endnu mere end de er i forvejen - dejligt!





Skønt at alle modellerne hang til fri røre, pille og prøve - benyttelse, men et lille men - jeg synes der var for lang tid til strikkeprøverne. Halvdelen ved bordet kunne alligevel ikke koncentrere sig om prøverne, men men der blev snakket og hygget.

Selvfølgelig måtte jeg eje denne bog, med skønne opskrifter og god inspiration. Jeg glæder mig til at nærstudere og ved at to af trøjerne er et absolut "must have".



Sjovt at møde andre strikkere jeg har mødt i anden strikke-sammenhæng, det er jo altid hyggeligt.

Sjovt var det også at møde Ditte, ejeren af Sommerfuglen. Ditte og jeg var begge med i en kollektiv butik i Landemærket for mange år siden (ca. 20-25 år) - jeg anede ikke at det var Ditte der havde Sommerfuglen - det var hyggeligt og sjovt at opleve historiens vingesus.

3 kommentarer:

  1. Hej.

    Synes også det var godt i går, var også med sidste år, så jeg vidste hvad jeg gik ind til ;)
    Sjovt at du synes der var for lang tid til prøverne, jeg syntes lige modsat, men det er nok fordi jeg ved at jeg ikke "bare selv kan" når jeg kommer hjem og skal forsøge mig.

    SvarSlet
  2. Det har du nok ret i. Jeg ved heller ikke helt hvad mine forventninger var ang. fordelingen af tiden. Men hyggeligt var det og jeg er sikker på det ikke var sidste gang jeg deltog i en strikkeworkshop/foredrag.

    SvarSlet
  3. Lyder til det var en rigtig hyggelig aften!

    SvarSlet