Sider

fredag den 1. oktober 2010

Der anbefales!

Som I måske har læst tidligere her på bloggen, så har jeg fremhævet Linea`s Hør som en helt fantastisk garn.

Det er også super lækkert, men heldigvis er der flere af slagsen.

Jeg bliver nød til at fremhæve Rasmillas Yndlingsgarn - det er lækkert, blødt, dejligt at strikke af og det bliver rigtig pænt i strikken.
For tiden strikker jeg med en enkelt tråd - det bliver meget tyndt, nærmest gennemsigtigt - så næste gang skal der prøves med 2 tråde.


Jeg kan varmt anbefale Rasmillas Yndlingsgarn!

2 kommentarer:

  1. Det skal jeg helt klart også prøve. Har endnu ikke fået kastet mig over det, en klar fejl hihi.

    Sikke flot din cardigan bliver :-))

    Rigtig god weekend
    knus
    Henriette

    SvarSlet
  2. Jeg er fuldstændig enig med dig. Det er et dejligt garn. Det er også godt som dobbelt.

    SvarSlet