Sider

onsdag den 20. oktober 2010

Strik i Lübeck

Jeg kom "helskindet" gennem Lübeck, uden nyt garn ;0))

Den vildeste garn/hobby butik jeg har set indtil dato, strakte sig over 10 husnumre!
Wolle & Hobby bød simpelthen på garn så langt øjet kunne se i flere retninger - helt vildt!
Det var for overvældende til at virke lækkert og indbydende på mig, så jeg nøjedes med at tage disse billeder - fornuftig eller hvad??



Senere på dagen stoppede vi op for at høre nogle gademusikanter og se lige her, hvad jeg fik øje på - hun strikkede nærmest i takt til musikken.

Kom an strikkepiger og drenge, siger jeg bare ;0)


8 kommentarer:

  1. Hold så lige op hvor imponerende.....jeg ville helt bestemt også gå i baglås ved det syn, ville ikke ane hvor jeg skulle begynde :(

    Den strikkende /dansende dame, ja der kan jeg ikke være med.

    SvarSlet
  2. KØR TILBAGE!!!!!
    Hvordan kunne du komme ud af den garnbutik uden at købe noget? Det ser jo fuldstændig vildt ud....

    SvarSlet
  3. Jeg erkender jeg gik i baglås, befandt mig i en slags choktilstand - hvordan kunne jeg egentlig forlade sådan en butik uden noget i posen??
    Måske var det for overvældende eller også er jeg bare blevet for gammel til at lade mig lokke i fordærv ;0))
    Men nu ved jeg hvor butikken ligger og Lûbeck er bestemt endnu et besøg værd sååå...

    SvarSlet
  4. ØV den butik så jeg desværre ikke da vi var der nede sidste år.

    SvarSlet
  5. Det ser ganske rigtigt totalt overvældende ud!
    Faktisk tror jeg også, jeg enten ville gå helt i baglås - eller komme ud med ca. 5 kg garn.
    Det ser helt vildt ud....

    SvarSlet
  6. Lotte- det er jo en af de gode ting ved Ravelry, der kan man finde alle garnbutikker i omegnen, hvor du så end befinder dig i verden.
    Christunte - Det var absolut overvældende, faktisk så voldsomt så ikke engang fik studeret om garnet var værd at købe!! Det gør jeg næste gang. Manden min havde ellers installeret sig på to omvendt indkøbskurve - han er så sød og forstående ang. min hang til garn ;0))

    SvarSlet
  7. Kan godt forstå du gik i baglås, med alt det garn. Sådan kan jeg også godt have det, hvis der er for stor udvalg.
    Eller som Chistrunte siger, kommer ud med 5 kg. Det er sket for mig en enkelt gang i USA :-)

    SvarSlet
  8. Uhhhhh - jeg er i Lübeck lige nu. Mon du husker adressen? Så ku' jeg godt gå lidt shop amok. 😃😃😃 Lone

    SvarSlet