Sider

tirsdag den 19. oktober 2010

Jeg strikker


Cumulus, designet af Anette Danielsen, fra bogen "Strik naturligvis".
Jeg strikker i noget af det garn, jeg købte af Kenneth Weller. Strikkefastheden holder nogenlunde og AD`s opskrift er en ren fornøjelse - der sker næsten noget nyt på hver eneste pind - det kan jeg li`.
Det er første gang jeg forsøger mig med en af hendes opskrifter og det bliver absolut ikke sidste gang, for jeg er vild med al hendes vendestrik blandt andet.
Vi turer lidt rundt i Tyskland i disse dage, hvor vi har besøgt Schwerin, Kiel og lige nu er vi i Lübeck. Senere på ugen går turen hjemad via Sønderjylland, hvor vi forhåbentlig kommer til at se Sortsol - det håber jeg meget på.

Slottet i Schwerin

Jeg har selvfølgelig fundet et par adresser på garnbutikker her i Lübeck, men jeg SKAL KUN KIGGE ;0)

5 kommentarer:

  1. Kan godt forstå du har forelsket dig i cumulusen, den har også længe stået på min ønskeseddel :-)

    SvarSlet
  2. Ja, den er så lækker og jeg er vild med at der sker noget nyt når man strikker ;0))

    SvarSlet
  3. Cumulus står også på min efterhånden MEGET lange to-do-liste, jeg har lige bestil garn ved Hr. Weller det glæder jeg mig til at studere, dejligt at høre du er tilfreds.

    Rigtig god tur, det bliver spændende om du kan "nøjes" med at kigge :-))

    SvarSlet
  4. Jeg har også Cumulus på listen og har også garnet dertil, så det varer forhånbentlig ikke aaaalt for længe før der bliver slået op til den.
    Glæder mig til at se din færdig :)

    SvarSlet
  5. Strikkeentusiasten - Tak, ja man ved jo aldrig om der sniger sig lidt nyt garn i kufferten - men jeg håber jeg er fornuftig!

    Diana - det rigtige garn, det lyder lækkert! Det tar` jo nok lidt tid før min er færdig, men jeg glæder mig til at se det endelige resultat.

    SvarSlet