Sider

lørdag den 2. oktober 2010

Se nu her!

For engang skyld lykkedes det - posten kom og jeg var hjemme ;0))

En stor pakke blev leveret og se her hvad den indeholdt -


Lækkert garn fra Kennteh Weller - det føles mums og farverne er præcis som jeg havde forestillet mig.

Nu er der garn nok for en tid, (som om jeg ikke havde det i forvejen ;0) jeg har projekter i tankerne, men skal liiiige færdiggøre min Folklore og et par sokker til manden min, før der kommer nyt på pindene - jeg glæder mig!

2 kommentarer:

  1. Tillykke med det :-) Jeg fjumrede og fik ikke det jeg havde drømt om, for tror du ikke jeg glemte at eftermaile min adresse i tide..?

    Nå, men der kommer sikkert en mulighed en anden god gan er jeg sikker på hihi.

    Rigtig god weekend og knus
    Henriette

    SvarSlet
  2. Åh, hvor ser det lækkert ud!
    Smukke farver.
    Glæder mig til at se hvad du får strikket af det.

    God weekend.

    SvarSlet