Sider

lørdag den 8. december 2012

To sjæle en tanke (Maskebal/Sommerfuglen)

Jeg sendte en mail til Sommerfuglen og fik denne mail retur:

Hej Kirsten,

Hvor er det sjovt! - Jeg har set dine fine knapper i forbindelse med en eller anden blog. Jeg tænkte faktisk på at kontakte dig, men nu kom du mig i forkøbet. Så jo, jeg vil vældig gerne mødes med dig. Er der dage eller tidspunkter, der passer dig bedre end andre? Jeg kan med lidt god vilje både torsdag, onsdag og torsdag i denne uge. Måske også fredag.

Mange hilsner
Ditte


Efter et hyggeligt møde i "hjertet" af Sommerfuglen, fik vi en aftale på plads - så jeg er glad og pave stolt :))

Jeg havde en lille gave med - nemlig det her


Hvis du undrer dig over at jeg bringer to små bundter garn med til indehaveren af en garnbutik, så kan jeg godt forstå det.
Historien er, at det er noget af det første garn Ditte solgte!
Garn som jeg har haft liggende i ca. 30 år!!! 
Skræmmende men sandt.

Vi var begge medlemmer af en kollektiv butik i Landemærket (ved rundetårn) og her startede Ditte sin karriere som garnsælger :))
Jeg er sikker på hun blev glad og overrasket over at se noget af det første garn, som hun oven i købet selv farvede.

Nærmest før jeg havde forladt butikken, lå nogle af mine knapper klar til salg ;O))

 
 



13 kommentarer:

  1. Ej det er altså godt for dig, de er så smukke.

    SvarSlet
  2. Tillykke med det, Sommerfuglen er en vildt skøn butik

    SvarSlet
  3. Hvor var det dog en smuk tanke at medbringe det garn..
    Et tillykke med at du har fået et ben indenfor hos Sommerfuglen skal du også ha. Selvfølgelig vil de da gerne sælge dine skønne knapper.

    SvarSlet
  4. Godt gået, hjertelig tillykke. De er heldige at få dine knapper i sortimentet.

    SvarSlet
  5. Tak skal I ha'
    Jeg føler mig lidt som lykkens pamfilius :))

    SvarSlet
  6. Hvor dejligt , stort tillykke - kan godt forstå de gerne vil forhandle dine knapper :0)

    Så super sejt - Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marianne
      Jeg synes også det er sejt ;O))

      Slet
  7. Du laver også bare nogle virkelig flotte knapper! Tillykke!

    SvarSlet
  8. Hvor er det fedt Kirsten. Jeg syntes du skulle kigge ind til min julekalender i dag.. og så er det endda et tilfælde, for jeg har lavet den på forskud hihi :)

    Jeg selv ønsker mig også dine knapper, så jeg prøver at spare op til en lille ordre. Der er flere favoritter allerede :)

    Rigtig god søndag
    knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, hvor er du sød - jeg har lige været inde og kigge :O))

      Rigtig dejlig søndag til dig - det ser ud til at du får al den sne du ønsker. Jeg kunne nu godt undvære, for det er ikke så sjovt når man er afhængig af bilkørsel ;O((

      Slet
  9. tillykke med ordren. Det er en ære at få sine ting solgt i Somerfuglen og dine knapper er virkelig flotte. Det var da en sjov ting med garnet. God snesøndag til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Annelise
      Jeg synes også det er en ære - og så var Ditte bare så begejstret for knapperne, så det gør bare oplevelsen endnu bedre ;O)
      Dejlig søndag til dig!

      Slet
  10. Tillykke med aftalen. Mon ikke de kommer til at sælge som varme hvedebasser ;-))
    Jeg har allerede købt nogle i din Amio butik, men jeg kan sikkert godt falde for flere, når jeg øje på dem i butikken.

    SvarSlet