Sider

mandag den 10. december 2012

Jeg har sværmet om



                                                         og Amazon`s 



hjemmesider i disse dage
Det er jo pokkers fristende at bestille dejlige strikkebøger, garn og bøger til fimo-inspiration, når nu jeg skal Over There om ganske kort tid :O)

Nu har jeg trykket godkendt et par gange, så nu er det bare om at finde ud af hvordan jeg kommer hjem med lasten - 10 bøger tynger godt på vægt-begrænsningen i flyet!

Udover bøger og garn ved jeg at der også skal hjembringes noget til knapper og det er heller ikke i den lette ende af vægtskalaen - nå, men løsningen er vel at jeg skal udvide min håndbagage.





12 kommentarer:

  1. Haha hvor jeg kender det!!
    Man bliver altid så fristet, og bagefter overrasket over hvor meget man egentlig fik bestilt ;-)

    Håber du får købt nogle rigtig gode ting og at du får en fantastisk tur!
    Jeg er kun en lille bitte smule misundelig ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ja Tine, men nu må det være min tur, det er faktisk 11/2 år siden jeg var der sidst - og det er jo alt for længe :(
      Nu skal det blive godt at komme over og kramme Aksel, som nu er blevet 3 år!

      Slet
  2. Der er da ikke andet for end familien derovre kommer hjem med det, dunkle kan ha' ;0))

    Det bliver da så dejligt for dig at komme over til dem :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg glæder mig også rigtig meget :)

      Slet
  3. Åh i må bare glæde jer så meget. Jeg var i Sommerfuglen idag, så dine knapper :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja vi glæder os rigtig meget :)
      Hvor vildt at du så MINE knapper :)))

      Slet
  4. Det er nemlig rigtigt. Jeg har aldrig nogensinde mødt nogen, der tjekkede vægten på håndbagagen! (Til gengæld har jeg slæbt mig pukkelrygget i bøger.....)
    Husk at tage mange store, tunge gaver med til Aksel, så der er god plads i kufferten på vej hjem!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du tro jeg gør :) tunge bliver de ikke, for der jo en kedelig vægtbegrænsning når man som os rejser på "slaveklassen" :) men store! Jeg tager heller ikke meget tøj med, for vi kan jo vaske derovre, men masser af krydderier til julebagning det skal med :))

      Slet
  5. Jeg håber at du får en god tur og får nogle fine ting med hjem, jeg er ikke spor misundelig.
    Som du kan se er mit billede også forsvundet. Mystisk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Annelise :)
      Har du kigget på Picasa, måske ligger dine billeder der! Det er da ret mærkeligt!

      Slet
  6. Så må jeg vel også hellere samle nogle 40% af kuponer til dig.

    SvarSlet