Sider

søndag den 9. december 2012

Fire timer + det løse er altid for lidt

når jeg er sammen med strikkesøstrene :(

Timerne flyver afsted, sådan er det jo i godt selskab!

Vi talte selvfølgelig om den forestående Fanøtur (2013) og blev enige om at det nok ikke blev de forskellige workshops der ville trække denne gang, men solid strikke-skvadre-grine-hygge der ville være overskriften for turen. Selvfølgelig skal vi med til åbningen og festen, rundt på øen og møde andre strikkere/bloggere og besøge diverse butikker, det er et MUST.

Vi fik også spillet om julegaver, som alle var strikkerelaterede - gaverne skiftede hurtigt placering, men alle kom hjem med noget :))





Jeg endte op med to pakker :))


6 kommentarer:

  1. Dejligt med sådan nogle strikkesøstre at dele sine strik og garn interesser med.
    Tillykke med dine pakker.

    SvarSlet
  2. Hvor ser og lyder det hyggeligt - og hele to pakker før jul ;)

    Marianne

    SvarSlet
  3. Hvor ser det hyggeligt ud! Jeg talte ellers med Ellen og hun sagde helt bestemt at hun ingen steder skulle i det snevejr......

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var i torsdags og der var ikke rigtig snevejr :))
      Det var rigtig hyggeligt.

      Slet
  4. Jeg talte med hende i dag, hvilket jo nok forklarer alt.... Jeg havde ikke fået ringet og aftalt min præmie, og så ringede hun til mig. God service!

    SvarSlet