Sider

fredag den 14. december 2012

Guldklumper

har vi heldigvis en del af.



I dag kommer to af dem på besøg, så Bedste her har lagt an til forskellige gøremål - efterhånden forventer de at vi skal være kreative, på den ene eller den anden måde, så i dag skal ikke være en undtagelse :)

Jeg forestiller mig at der skal laves små julegaver til mor, far, mormor og morfar.
Om det bliver øreringe, nøgleringe eller bare noget kreativt i Fimo, ja det må tiden vise :)

Jer er klar parat og jeg glæder mig til en hyggelig eftermiddag, aften og formiddag, før de bliver hentet igen :))



7 kommentarer:

  1. Hvor herligt. Nyd det, hvad jeg også tror at du gør. De bliver så hurtigt store og så har de nok i veninderne. Jeg har også haft stor glæde af vores børnebørn som bor ved siden af os. De to store bor nu i København og den mindste på snart 15år har vi da stadig glæde af, og det er også blevet til en del kreative ting i årenes løb. Nu kan vi så glæde os til at være sammen i juledagene.

    SvarSlet
  2. Så fine jenter. Klart de har små forventninger når de kommer til besteforeldrene. Fint å gjøre noe sammen. Jeg ønsker dere en fin dag. :-)

    SvarSlet
  3. Det lyder vel nok hyggeligt - jeg håber I får lavet gaver til dem alle-- det er der vist ikke mange børn i dag der kan prale af- at julegaverne er hjemmelavede.

    SvarSlet
  4. Ja, det er med at være der mens de gider, nogen af dem gider i rigtig laang tid ;0))

    Rigtig god fornøjelse - marianne

    SvarSlet
  5. Rigtig god fornøjelse.. De må være glade for at have en Bedste der er så kreativ som du...

    SvarSlet
  6. Skønt med sådan et besøg - og det bliver da bestemt ikke ringere af, at de gerne vil være kreative :-) Håber, at I har nydt det.

    SvarSlet
  7. De skal jo også bare hygge igennem når nu du er væk i juleferien!

    SvarSlet