Sider

tirsdag den 28. juni 2011

Track Shack

er den mest velassorterede butik udi løbesko.

Vi er der hver gang vi er i Florida og denne gang er ingen undtagelse. Manden min har givet mig op til flere printede sider med, så mærker og farver bliver præcis som han ønsker.


2 par til manden og 2 par til mig, jeg tænkte at det måtte udløse en mængderabat!

Og tænk sig det lykkedes - 10% fik jeg - det er da ok, i betragtning at jeg almindeligvis er en tåbe til at "prutte" om priserne.


Uha jeg glæder mig til at prøve mine nye sko, jeg er sikker på de løber hurtigt ;O)


3 kommentarer:

  1. Jeg håber du kan følge med når de er på løbetur, dine nye sko. Dejligt med ordentligt fodtøj.

    SvarSlet
  2. Håper du fikk en bra pris da. Hvertfall ser skoene fine ut. :))

    SvarSlet
  3. Pia - Ja, det håber jeg sandelig også jeg kan - tænk hvis de løb fra mig;O))

    snakkemunn - Prisen var ok - jeg ved faktisk ikke hvad de koster i Danmark, men jeg er sikker på at jeg har sparet 30-40%, sådan plejer det at være ;O)

    SvarSlet