Sider

mandag den 27. juni 2011

Lækkerier

Jeg tror jeg kunne holde ferie i
ellerbare et par dage!
Begge er MEGA butikker spækket med alt til de kreative sjæle.
Jeg ville "nærkigge" alle produkter og fylde en vogn eller to med de dejligste ting.

Det kan være lidt svært at få al den tid jeg lyster, specielt når Aksel er træt, og det er nok godt det samme.
Jeg fandt dog ud af at de har Fimo, Polymer Clay og udstikkere mm. så det skal jeg lige finde tid til at nærstudere ;O))

Jeg bliver nok "nød" til at købe lidt med hjem, for der er gang i knappe-salget.
Heldigvis kan jeg fjernstyre manden min, så der bliver ekspederet hjemmefra ;O)

6 kommentarer:

  1. Michaels kender jeg.
    Der er rigtig mange dejlige ting!
    Jo Ann har jeg til gode.
    Må undersøge om der er en i nærheden af New Haven. Jeg skal afsted til jul :-)

    SvarSlet
  2. Det er godt, at du også kan blive fristet.....
    Min søster har lige talt om "USA's svar på Panduro Hobby", hvor jeg SKAL med ind til august. Jeg glæder mig!

    SvarSlet
  3. Tine - JoAnns er meget li´ Michaels, men der er mere stof og garn - i al fald dem jeg har været i.

    christunte - jeg kan sagtens blive fristet, men jeg tror det er alderen der gør, at jeg har lært at styre mig (lidt)
    Jeg er sikker på din søster taler om en af de to butikker - så glæd dig bare ;O)

    SvarSlet
  4. Det er da god det ikke kun mig der bliver fristet når man er nye steder ;O)men er spændt på at se dine nye knapper når du når så langt.

    SvarSlet
  5. Lyder som om jeg helt sikkert skal finde en Jo Anns.
    Jeg syntes Michaels har lige i overkanten af akryl garn :-)
    Til gengæld har de mange lækre strikke tilbehørsting til billige penge.

    SvarSlet
  6. Benthe - og jeg glæder mig så meget til at komme igang igen med knappeproduktionen ;O)

    Tine - du har ret og jeg fatter stadig ikke hvordan der kan være salg i alt det akrylgarn!

    SvarSlet