Sider

fredag den 17. juni 2011

Antikvariske sko

Når nu jeg alligevel skal en tur til USA, kan jeg jo lige så godt kombinere det hyggelige med det fornuftige ;O)

De løbesko jeg fandt frem fra loftet er kørt til "de blå mænd" (genbrugstationen). De var trods alt for gamle og slidte.
Skoene jeg har brugt i motionscentret kom på i stedet, men alligevel er jeg ikke tilfreds - der sker ting i venstre knæ når jeg løber - og det er jeg ikke helt tryg ved.

Turen gik derfor til "Run4all" i Køge, her kunne jeg få en løbetest (mod betaling), og så senere købe skoene i USA, til halv pris.

Jeg havde selvfølgelig taget skoene med, så jeg havde noget at sammenligne med - ok det var måske godt det samme.

Da jeg hev skoene op af posen, kiggede ekspedienten på dem, som om det var et antikvarisk fund!!!!


Hvor gamle er de spurgte han og efter en "regnepause", måtte jeg erkende at de nok havde rundet de 13 år - UPS, hvorfor havde jeg ikke lige tænkt på det noget før!

Nå, men nu har jeg fået en løbetest, og ved nu hvilke sko jeg skal gå efter Over There.
Jeg glæder mig og håber at mit løb bliver lettere med nye og tidssvarende sko ;O)


5 kommentarer:

  1. Merkelig dette. Når jeg kjøpte nye sko fortalte ekspeditøren min at jeg burde bytte sko etter et halvt år(jeg tenkte hva????)jeg bare smilte og nikket. :)

    SvarSlet
  2. hæ, måske var det på tide med nye sko ;) Det er nu også rart at få et par sko, der passer perfekt og som er lette at løbe med. Held og lykke overseas i jagten!

    SvarSlet
  3. snakkemunn - okay et halvt år, tænk sig hvor mange nye sko jeg er gået glip af ;O) Min mand løber marathon og han har fået oplyst at sko holder til ca. 1000 km, så hvis man løber meget, passer det nok meget godt med nye sko hvert halve år - altså til ham ;O)

    lykkefanten - tak, jeg er sikker på jeg nok skal komme hjem med et par eller to ;O)

    SvarSlet
  4. Hvem der kunne løbe, eller i der mindste havde en der trak til så man kunne prøve igen. Hmm. Sådan er set ikke men en dag bliver jeg vel så frisk at jeg kan selv:0))
    Glæder mig til at se hvilke sko du får med hjem..

    Kærlige tanker
    MarianneL

    SvarSlet
  5. På Picasa i mit album burde du finde knappen Diasshow til venstre lige over billederne? Sig til hvis det ikke er tilfældet.

    SvarSlet