Sider

lørdag den 25. juni 2011

Hot hot


Her i Florida er det bare hot - så hot!

Det betyder, at hvis man skal nyde en tur udendørs, skal det helst være morgen eller tidlig formiddag. Godt nok er alting vådt og fugtigt, men det er til at ånde og behageligt at være ude.

Her til morgen kørte vi en tur til en nærliggende park - et skønt sted med naturen i centrum og hvis man er heldig kan man både se bjørne og alligatorer.
En enkelt alligator blev det til, men den var hurtig var den, så jeg nåede desværre ikke at få den på foto ;O(




Lige nu er klokken 12.00 og der er 94 grader Fahrenheit udenfor (34,4 grader) og en luftfugtighed på 64% - det bliver endnu en hot dag.


5 kommentarer:

  1. Pyra miderne :) det er varmt.
    Hvor var det et fint billed af Axel og bogen og billederne fra i dag, ja de fortæller mig at i har haft en dejlig dag.
    Fortsat god ferie :)

    SvarSlet
  2. En opplevelse å ta en slik reise. Fine bilder du har tatt og en skjønn gutt. :)

    SvarSlet
  3. Hvor er han blevet stor! Mon ikke han nyder noget bedsteforældreforkælelse?

    SvarSlet
  4. Mariannel - hi hi godt udtryk, det er præcis sådan jeg har det hver gang jeg træder ud i luften - det er som at bevæge sig i en dyne af varme!

    Snakkemunn - ja, han er rigtig kær. Jeg er nu ikke helt tilfreds med billederne og så er det mit nye kamera - ih altså ;O(

    christunte - ja stor og rigtig dygtig til en masse ting. Han siger også en masse(uforståelige)ord - men han forstår alt ;O)) Jeg tror han er er lidt sen i sproget fordi der både bliver talt dansk og engelsk til ham, men forhåbentlig ender det med to sprog ;O))

    SvarSlet
  5. Puha det lyder varmt!
    God ide at gå ud om morgenen!

    Sikke en dejlig bog du havde med. Kan se den bragte lykke :-)

    Kan han kende jer når i kommer?
    Det er trods alt ved at være længe siden i var der sidst :-)
    Dejligt at han lærer både dansk og engelsk!
    Det kniber desværre hos min bror.

    SvarSlet