Sider

torsdag den 2. juni 2011

Av min arm!

Forleden dag var jeg en tur hos lægen - jeg havde behov for at få tjekket, om det var en betændelse eller virus, der havde kastet sig over min hals, sammen med influenza`en!
Heldigvis var det "bare" en virus :O)

Min læge havde for en gang skyld god tid, så jeg fik ham lige til at tjekke min venstre arm.
Jeg har bemærket en hævelse i albueleddet - og jeg frygtede for, at der var tale om en strikkeskade!!!
Han konstaterede ganske rigtigt, at jeg havde en hævelse, men han mente HELDIGVIS ikke, at det kom af for meget strik. Jeg skulle blot fortsætte med at aflaste, men kunne godt strikke, sagde han med et smil :O)

Glad var jeg, og nu vil jeg så igen finde diverse trøjer frem og få dem færdiggjort!


2 kommentarer:

  1. Det var da super at lægen gav grønt lys til strikkepindene :o)Så er det et dyk ned i strikkekurven og hive frem.Forsat god bedring med dig.

    SvarSlet
  2. Pyha da, godt du må strikke.
    Men jeg kunne forestille mig at du ikke må vaske op, baske gulve og støvsuge :)

    SvarSlet