Sider

mandag den 3. januar 2011

Status og nye mål

I 2010 satte jeg mig forskellige mål og alle undtagen to nåede jeg.

  • En vest jeg selv skulle designe, kom jeg aldrig i gang med, men måske det vil lykkes i 2011?

  • Derudover ville jeg nedbringe mit garnlager og det er absolut ikke sket ;o)

Men, jeg har strikket 44 projekter og brugt lige godt 4 kg garn, det er jeg fint tilfreds med ;o)


  • 6 stk. cardigan
  • 3 par sokker
  • 1 top
  • 3 veste
  • 2 stk. sjaler
  • 1 kjole

Til babyer & børn

  • 1 cardigan
  • 1 par vanter
  • 3 kjoler
  • 22 huer
  • 1 vest

Nye strikkemål for 2011:

  • Strikke noget i Fair Isle (eller hønsestrik som det hed da jeg var ung ;o)
  • Strikke Nostalgi af Anette Danielsen
  • Farve garn
  • Reducere min lagerbeholdning

Det burde være overkommelige mål, måske lige med undtagelse af reduktion af min lagerbeholdning.

4 kommentarer:

  1. Mål er en god ting, men jeg har lært ikke at sætte større mål end jeg med god vilje kan nå.
    Måske skulle du hellere have et mål der siger at garnbeholdningen skal holdes på nuværende vægt ;0))) , selvom også det vil være svært - kæmpe smil.
    Tak, for din søde bemærkning om sjalet. Skal tænke på dig hvis jeg ikke kommer til at bruge det :)

    SvarSlet
  2. Jaaaaaa, tænk på mig!!!
    Fin ide - beholde garnlager på nuværende størrelse, det er måske muligt ;o)

    SvarSlet
  3. Jeg synes du har nået meget!
    Gode mål for næste år.

    SvarSlet
  4. Sikke en masse dejlige ting du har fået lavet!
    Så pyt med at målet ikke helt blev nået :-)

    SvarSlet