Sider

lørdag den 15. januar 2011

ADVARSEL!!

AJOURFØR ALDRIG JERES LAGER AF GARN!

Jeg tåbe er gået i gang med at få alt mit garn ført til min Stash på Ravelry og det bliver jeg altså ikke gladere af.

Det viser jo bare med al tydelighed, at jeg har ALT FOR MEGET GARN - ØV ØV siger jeg bare!

Derfor til jer derude, der endnu ikke har været så tåbelige:
  • TAG JER I AGT

  • GØR DET IKKE

  • LAD LAGER VÆRE LAGER & Be happy

Jeg er så glad for, at manden min ikke læser med på bloggen - ikke fordi han kommenterer når jeg køber garn, men mere fordi han bare ikke forstår behovet for sådan et lager. Sådan er vi så forskellige ;o)

5 kommentarer:

  1. Er der ikke et ordsprog der siger; sandheden er ilde hørt ;0)
    Det lyder lidt som om det kunne passe på dig og dit garnlager.
    Fortsat god arbejdeslyst med at ajourføre dit garn, glæder mig til at høre hvor meget det er. :))

    SvarSlet
  2. Haha, hvor jeg grinede da jeg læste dit indlæg :-)
    Men jeg kan godt sige dig at du bliver glad for det.
    Jeg bruger så tit at kigge i mit "stash" og se efter hvad andre har strikket af det.
    Eller i det hele taget bare at have overblikket over hvad man egentlig har.
    Og så er det altid en fornøjelse at skrive "all used up" engang imellem :-)
    Fortsat god fornøjelse med arbejdet!

    SvarSlet
  3. Jeg havde ellers tænkt at gøre nøjagtig som dig, så jeg havde et bedre overblik over garnmængderne:-)

    SvarSlet
  4. Kirsten - næh tak. Jeg skal heller ikke nyde noget! Jeg har det fint med at kigge i mit "stash" herhjemmer....
    Puha da - tanken om at se det hele på skærmen!
    (P.S. du kan skynde dig at slette det igen!)

    SvarSlet
  5. Marianne - jo du har ret, sandheden er ofte ilde hørt ;o(

    Tine - ja, jeg kan egentlig godt forstå at du griner! Og du har ret, det må trods alt give et bedre overblik. Jeg plejer at gå ind og slette garnet når det er brugt, men du gemmer og skriver "all used up"??

    Irene - Jeg synes du skal overveje en ekstra gang - det kan altså være en skræmmende oplevelse ;o)

    Christunte - Du fornuftige quinde, men jeg tror nu alligevel at jeg gemmer min stash, for det har været et kæmpe arbejde at nå næsten igennem lageret ;0)

    SvarSlet