Sider

mandag den 31. januar 2011

En Viggo

til Luca!




Mens Luca bader i det "store" badekar, sidder jeg som regel og strikker og drikker kaffe - rigtig hyggeligt, for samtidig kan vi synge sange og fortælle historier til hinanden.

Sidste gang var Luca mere end almindelig opmærksom på strikketøjet og spurgte forundret til hvordan det kunne vokse. Efter flere forsøg på en forklaring (til en dreng på 4 år) sagde han: "kan du ikke bare strikke en lyseblå trøje til mig".

Det skal man jo kun spørge sin Bedste om en gang. Jeg fandt nogle billeder frem af forskellige trøjer, men næh nej, de var ikke rigtige, de var jo ikke lyseblå!


Nu har jeg taget en beslutning - det skal være en Viggo i LYSEBLÅ med en enkelt lille stribe i råhvid og brun, mon ikke det går??

Billedet er lånt fra Sanne Bjerregård

6 kommentarer:

  1. Jo, mon ikke. Viggo er en skøn model og din Luca vil klæ den :-)

    SvarSlet
  2. Jo det tror jeg helt sikkert. Den trøje er bare så god.

    SvarSlet
  3. Hvor skønt når han sådan selv giver udtryk for at han gerne vil ha' en trøje :)
    Lyder som nogle lækre farver og selvfølgelig går det, han bliver så fin i trøjen.
    Marianne

    SvarSlet
  4. Viggo er lige i øjet, dejlig at strikke og så flot når den er færdig.
    "Faldt" lige over din blog - så skønne ting du strikker, hænger på som fast læser, og glæder mig til at se mere ;-)

    SvarSlet
  5. Der er da ikke noget bedre end bedsteforældre med stort badekar!
    Hvor enormt hyggeligt, at han vil have en bluse. Farven bliver supergod til hans øjne.

    SvarSlet
  6. Jeg tror også en Viggo til Luca er sagen :o) Han er en rigtig lille Emil-type med det lyse hår og klare blå øjne + MASSER af narrestreger - skønt! Jeg glæder mig til at se garnet/farverne (som selvfølgelig er bestilt).
    Velkommen til dig Sigrid - jeg samler på faste læsere ;o))

    SvarSlet