Sider

fredag den 14. januar 2011

Bedre sent end aldrig

Julegaver hører som bekendt til i december, men da det garn der skulle være min julegave fra arbejdspladsen, har været udsolgt gennem laaaaaang tid, måtte jeg jo vente!

Endelig endelig endelig - det lykkedes at få alt garnet købt på en og samme tid i dag, så nu ligger det klar og venter på at komme på pindene ;o)


Men, jeg må være standhaftig, for lige nu har jeg et andet projekt i gang, og


DET SKAL VÆRE FÆRDIGT, FØR JEG SÅ MEGET SOM TÆNKER PÅ AT VINDE GARN OP OG GÅ I GANG - BASTA!!!!!

4 kommentarer:

  1. Er spændt på om du kan være standhaftig.. og hvorfor skulle du, man må da gerne... eller hvad???

    SvarSlet
  2. Hvad er det du skal strikke ?

    SvarSlet
  3. Jamen dog, sikken selvdisciplin! Hvad skal du strikke?

    SvarSlet
  4. Jeg SKAL være standhaftig. For mit problem er, at jeg mister interessen for det "gamle", hvis jeg starter nyt op ;0(

    Jeg skal strikke Nostalgi af Anette Danielsen og jeg glæder mig. Jeg prøvede den til AD foredrag og den er bare så fin!

    SvarSlet