Sider

mandag den 10. januar 2011

Dew Drops

Sjalet til min søster er endelig færdigt - juhuuu!

Jeg sidder lige så stille med hold i nakken - av av!
Men jeg kan da godt sætte det her indlæg ind, det kræver jo kun at jeg kigger lige ud og det er jeg bedst til lige nu ;o((


Det har været hyggeligt at strikke, meeeen meeeget lange og kedelige pinde til sidst.

Smukt er det blevet og noget smukt, det fortjener min søster.

Som tidligere fortalt var garnet, jeg har brugt, delvist klippet i stykker, så jeg måtte lære splejseteknikken og her var der hjælp at hente ;o)




FAKTABOKS

  • Model - Dew Drops Shawl
  • Design - Bex Hopkins
  • Materiale - Grignasco Extrafine (fra lager ;o)
  • Garnforbrug - 89 gram
  • Pinde - 3½
  • Mål - 200 x 80 cm

12 kommentarer:

  1. Super flot sjal Kirsten! Du er en dejlig søster.

    Kh, Lidka

    SvarSlet
  2. Det er rigtig flot- du strikker vist også hurtigt :)
    Dejligt for din søster.

    SvarSlet
  3. Det er meget smukt. En heldig søster du har :-)
    God bedring med nakken....

    SvarSlet
  4. Det er godt nok flot og meget smukt. Sikke en heldig søster du har.

    SvarSlet
  5. Det er et fantastisk smukt sjal. Jeg er ikke så gode venner med hulmønstre, så jeg bliver næsten benovet når nogen af jer fremviser lacesjaler....

    SvarSlet
  6. Det er meget, meget smukt. Og hvor er din søster heldig at have dig til søster.

    SvarSlet
  7. Helt utroligt flot! Meget heldig (og sikkert meget glad!) søster.

    SvarSlet
  8. Tusind tak alle sammen. Jeg håber også min søster bliver glad for det, ellers finder jeg nok en anden aftager - sort er ikke lige mig ;o)

    SvarSlet
  9. Hold fast hvor er det smukt. Det er lige tilføjet til min strikkeliste... Jeg kan se at du har nogle snore, som ligger langs kanten på sjalet. Er det for at sikre at du får det spændt lige op? hvis ja - så er det et supergodt trick, som jeg vil tage til mig!

    SvarSlet
  10. Unikarina - ja, det er nemlig en god måde at få det spændt lige op på. Jeg starter med den vandrette, derefter den lodrette (90 grader på) og så giver de skrå sig selv ;0)

    SvarSlet