Sider

torsdag den 27. februar 2014

Mit nye yndlings eller?

Jeg var helt sikker på at denne skønne lamauld skulle gå hen og blive mit foretrukne og yndlingsgarnet. Det er helt vidunderligt at strikke af, blødt som en barnenumse og så findes det i de mest fantastiske farver.

MEN!
Det snor sig, lige meget om jeg starter ude- eller indefra er det



totalt kluddermor!


Jeg kæmper ihærdigt for at undgå "snoningerne" i garnet - her kan i se hvorfor! 
Skønt og blødt garn, men hvor er det belastende ikke bare at kunne strikke!

Den strikkede model hos Rasmilla er bare så smuk, glat og jævn i strikningen, så jeg håber at en vasketur, når den tid kommer, vil gøre underværker!





10 kommentarer:

  1. Der skal noget tålmodighed til der. :(
    Er du sikker på at der ikke er en fejl ved det parti garn. Det burde da ikke arte sig sådan.

    SvarSlet
  2. Øv da! Håber, at det kun er det ene nøgle?

    SvarSlet
  3. Det ser da helt vildt ud, men super skøn farve og kan tænke mig det er blødt ;0)

    SvarSlet
  4. Jeg har både strikket og hæklet i det lækre garn, men jeg kan da ikke huske, om det teede sig sådan. Under alle omstændigheder er mit blevet endnu blødere og helt glat efter vask

    SvarSlet
  5. Jeg ved ikke hvad der sker for det garn? Har talt med hende der har Strikkegarnet og med Rachel der har designet trøjen og de har ikke oplevet noget problem - meget mærkeligt!!!
    Ikke destro mindre har alle nøgler været total irriterende :((

    SvarSlet
  6. Det kan man da håbe. Det ser lidt vildt ud! (Måske skal det bare tæmmes med en lille sang?)

    SvarSlet
  7. Jeg ville aflevere dem !! Livet er for kort til snoet garn især hvis prisen var normalprisen.
    Håber du trods alt får noget godt ud af det ellers er det afsted med det ;0)
    Varme hilsner her fra Alicante

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har jeg slet ikke overvejet, men du har da ret!
      Garnet var til normalpris, men nu er jeg ved at være ved vejs ende med cardiganen TRE og har "viklet mig ud" hele vejen, for både farve og design måtte jeg bare eje :)
      Hyg dig og nyd Alicante!

      Slet
  8. Jeg synes også det ser træls ud - kunne du ikke lave en lilel vaskeprøve for at se om det hjælper eller om det bare er helt håbløst?

    SvarSlet
    Svar
    1. God ide, men nu er jeg ved at være færdig, så det er desværre for sent ;(

      Slet