Sider

fredag den 28. februar 2014

Jeg skal til blogtræf

i morgen hos Violykke :))

Jeg har aldrig før deltaget i et blogtræf, men jeg glæder mig helt vildt.
Den eneste jeg har set IRL, af dem der kommer, er faktisk Lykke. Første gang var på den Islandske ambassade, og anden gang var her i Greve. Jeg vidste at Lykke havde en stand på loppemarkedet og jeg lagde vejen forbi for at sige hej!

Men min erfaring med at mødes med andre "ligesindede" er lutter idyl, det er let at hygge sig i godt selskab!

Det eneste jeg skal medbringe er strikketøj og godt humør - meeen en lille værtindegave vil jeg nu alligevel tage med.

Nu vil jeg selvfølgelig ikke røbe hvad jeg har gjort/købt, men en lille flig må I godt se :))








15 kommentarer:

  1. Heldige dig! Rigtig god dag til jer.

    SvarSlet
  2. Uha uha nu glæder jeg mig da helt vildt, men men det er da slet ikke planen.

    SvarSlet
  3. Ses i morgen. Det er mig med den røde cykel ;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det bliver hyggeligt at følges :))

      Slet
  4. Rigtig god fornøjelse og lidt misundelig er man vel altid når der er nogen der skal noget sjovt :)
    Marianne

    SvarSlet
  5. Rigtig god fornøjelse, jeg er bestemt misundelig :-)

    SvarSlet
  6. Hvor lyder det hyggeligt! Håber, det bliver en rigtig dejlig dag.

    SvarSlet
  7. Det bliver bare så fedt imorgen. Vi har hilst på hinanden på Fanø for nogen år siden til galle-middagen

    SvarSlet
  8. Rigtig god fornøjelse. Det bliver sikkert en herlig dag med strik og snak

    SvarSlet
  9. Hvor skønt! Rigtig god fornøjelse 😊

    SvarSlet
  10. Blogtræf er sjovt. Rigtig god fornøjelse.
    Ih hvor ville jeg gerne have deltaget (bor i Køge), men hørte første om træffet da der var lukket for tilmelding.
    Glæder mig til at læse om det. Fortæller du?

    SvarSlet
  11. håber I har haft en fantastisk dag :) med masser af snak -hygge og en smule kreativt :)

    SvarSlet
  12. Nu er træffet jo forbi, men jeg håber du havde en rigtig dejlig dag.

    SvarSlet