Sider

lørdag den 1. februar 2014

Mine damer (og herrer, hvis der er nogen på linjen)

The never ending story - troede ganske enkelt at den aldrig ville blive færdig, men nu er den her - min Amalie!
Opskriften købte jeg ved sidste års håndarbejdsmesse i Rødovrehallen - så man kan vel roligt sige at det var på tiden den blev færdig :)






Garnet rakte og jeg er ok tilfreds med resultatet efter at ha´ ændret lidt ved halsen.
Nu skal den vugges lidt i maskinen og ha' påsyet 4 knapper og så er den fini finale :))


FAKTABOKS
  • Model - Amalie
  • Design - Ellen Holm
  • Størrelse - M
  • Materiale - Holst / Garngaragen´s uld 575 m/100 g
  • Forbrug - 230 g
  • Pind - 3
  • Tilbehør - 4 knapper

13 kommentarer:

  1. Den er skøn ud, klassisk og brugbar

    SvarSlet
  2. Tillykke med det :-)
    Den ser god ud.

    SvarSlet
  3. Den ser skøn ud, hvilke knapper mon du vælger?

    SvarSlet
  4. Den er simpelthen så skøn, forhåbentlig bliver du glad for den

    SvarSlet
  5. Den var da vær at vente på ;0) super flot. Glæd dig til imorgen, der er så meget ;0)

    SvarSlet
  6. Hurra! Klap dig selv rigtig mange gange på skuldrene.... Den er blevet vildt flot! Din standhaftighed er beundringsværdig.

    SvarSlet
  7. Den ser lækker ud, det minder mig lige om at den opskrift har jeg da vist også i gemmerne:-)

    SvarSlet
  8. Wauw Kirsten :) den ser super smuk ud ... Lækre farver og mønster .. Mon ikke vi må se den på :)

    SvarSlet
  9. Hallo fra linien, den er superfin, jeg kan godt lide de farver du har valgt, men sikke et stort arbejde. Det mønster ser svært ud.

    SvarSlet
  10. Det var godt at du holdt ud, selv om processen var kedelig. Det kan jeg tale med om, men resultatet bliver flot også din Amanda, som sikkert bliver et hit i vinterkulden.

    SvarSlet
  11. Heller sent end aldrig :) Jeg har projekter, der har ligget længere end din Amalie. Flot model er det og godt du fik den færdig :)

    SvarSlet