Sider

onsdag den 21. juli 2010

S som

STIGE!
Der er lidt "dampbarn" over min mand. Almindeligvis er det dejligt, men i øjeblikket synes jeg nu godt, at han kunne læne sig lidt tilbage. Han har ualmindeligt svært ved at sidde stille, så selv om der er givet mange, gode og velmenene råd fra diverse læger, om at holde benet i ro, skulle hækken klippes! Vi har ca. 40 meter hæk som skal klippes på BEGGE sider og i dag var det så finale-dag (3 dage har det taget). Og så var det det skete - et forkert step på stigen og så lå han der med alle sine talenter - fandens osse!




SKADESTUE!
Igen igen igen igen. Her til aften kunne han næsten ikke støtte på det i forvejen dårlige ben og valgte derfor at køre på skadestuen - og jeg venter på forhåbentlig godt nyt!

SOMMERFERIE!
Jeg har valgt, at jeg i min sidste del af ferien ikke skal gå helt i sort over bristede forventninger!
Nu må vi se om der bliver mulighed for ture i det blå og gode danske sommer oplevelser - jeg krydser fingre!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar