Sider

søndag den 11. juli 2010

Mit nye våben



virker ;0))

I Seaworld købte jeg to ens hånddukke-shamu`er, den ene fik Aksel og den anden har jeg taget med hjem.

Før jeg rejste hjem, brugte jeg en del tid på at lege med Aksel og Shamu.
Shamu er en værre bisse, den kunne snuppe Aksels bold, den kunne kilde, kysse og tale til Aksel - som synes det var rigtig sjovt.

Forleden dag var jeg så på Skype og da jeg tog Shamuèn frem til skærmen, kan det nok være at sønnen skulle holde fast på Aksel, for der var klar gensynsglæde, han var ved at vælte computerskærmen - sjovt at se!

Nu kan det være at jeg kan fastholde den lille aktive dreng i mere end 5 minutter ;0))

2 kommentarer:

  1. Super ide til langdistance-kommunikation :-)
    og så har du sansynligvis et forspring i fht gensyns-genert, næste gang I ses "live"

    SvarSlet
  2. Ja, det har du forhåbentlig ret i, selv om der jo nok går noget tid!

    SvarSlet