Sider

lørdag den 6. april 2013

Og så var der ikke engang smagsprøver!

Ind i mellem er det sket, at en fra strikkeklubben er stoppet, men oftest er der kommet nye til :)

Marie er "ny pige i klassen" (dog en gammel kending i Københavns strikkekredse) og hun lagde hus til i torsdags.

Som altid meget meget hyggeligt, dejligt ostebord og masser af snak og grin :))
På et tidspunkt spurgte Marie om vi skulle se hendes garn - og jo selvfølgelig skulle vi det!
Vi kom ind i Maries sove- arbejdsværelse og så skal jeg da lige hilse og sige at jeg og flere tabte kæben!

Hele den ene langside var fyldt med de dejligste skabe med glasdøre, og bag disse døre lå det fedeste, dejligste garn, naturligvis sirligt inddelt  i farveorden!!

Lidka spurgte om der var var smagsprøver, men vi fik et blankt NEJ :)) ØV!!

Da jeg kom hjem måtte jeg lige vise manden min hvordan og hvor meget garn man kan ha', men han var da sikker på at det var garn hun havde til salg - næ nej, der måtte jeg lige forklare ham hvordan tingene hang sammen :))

Se her






18 kommentarer:

  1. Synd der ikke var smagsprøver;)))))

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke, på den anden side ville jeg nok kunne vælge :)))

      Slet
  2. Nøøj hvilken drøm af "arbejdsværelse". "Smagsprøver", he, he:-)

    SvarSlet
  3. Lækkert :-) Smart ide med skabe med glaslåger - det kan da kun give mundvand ;-)

    SvarSlet
  4. Smukt - en ren slikbutik for strikkenørder ;0))

    SvarSlet
  5. Det ligner jo en garnbutik og så med glaslåger det er en god idé, for det bliver sikkert ikke brugt lige med samme.
    Herligt med en strikkeklub. I Ebeltoft er vi også en 10 til 12 strikkenørder som mødes én gang om ugen i strikkeforretningen, men på tirsdag holder hun ferie og hvad gør vi så? For vi kan da ikke undvære vores strikkedag.
    Det bliver så ved én af strikkepigerne.
    God weekend.

    SvarSlet
  6. Ja, det er så lækkert, inspirerende og indbydende - jeg gad godt eje den slikbutik :)) eller bare plads til sådanne skabe - åh hvem der havde plads!!

    Annelise - vi mødes en gang om måneden + det løse ind i mellem :))
    God fornøjelse i det private forum, godt at I finder ud af det :))

    SvarSlet
  7. Sikke nogle vidunderlige skabe! Hvordan kan man nogensinde sove med udsigt til alt det garn......

    SvarSlet
  8. Fantastisk idé med de skabe - jeg må vist se at få bygget til, så jeg kan få plads til et par stykker - eller tre - eller?

    SvarSlet
  9. Hold da op, og jeg som troede at jeg havde meget garn ;0)

    SvarSlet
  10. Ja, det ligner jo næsten en garnbutik. Men åh hvilket overblik det giver :-)))

    SvarSlet
  11. Skønt og inspirerende arrangement!

    SvarSlet
  12. Det er helt sikkert enhver strikkers drøm :-)

    SvarSlet
  13. Avra, det ligner en hel biks.

    SvarSlet
  14. Skønne skabe, sådan nogle kunne jeg godt bruge, hvis jeg altså havde haft plads til dem. Det ser supergodt ud.

    SvarSlet
  15. SÅDAN !!!
    -det må jeg nok sige. Har faktisk ALDRIG set et så stort "privatlager"
    Hende MÅ jeg møde hi hi ... ;o))

    SvarSlet
  16. Tak for besøget - jeg glæder mig allerede til næste gang!!
    Og tak for de søde ord om mit lager - jeg er så glad for mine skabe, og ikke mindst for garnet, som ligger i dem:-D
    Kh Marie

    SvarSlet