Sider

søndag den 28. april 2013

Hvor stor er sandsynligheden

I fredags var jeg en tur i Irma og da jeg skulle betale ville jeg godt ha' 100 kr over - intet problem, indtil jeg så at der var tastet forkert ind og jeg havde godkendt :)
I stedet for 100 kr skulle jeg ha' 2517 kr retur - det tog lidt tid, men det lykkedes og før jeg fik set mig om stod bestyreren med en flaske vin til mig, som plaster på såret.



Mærket kendte jeg ikke, men manden min sagde at det var en rigtig god vin :))

Om aftenen skulle vi til middag hos gode venner, som ellers altid serverer Mouton Cadet, men tænk sig hvad stod på bordet - en flaske magen til den som jeg havde fået i Irma!

Ja, jeg spørger bare hvor stor er sandsynligheden lige for sådan et sammentræf?


6 kommentarer:

  1. Måske de også havde oplevet fejl i indtastningen.

    SvarSlet
  2. Jeg er gammel Irmapige, ved ikke hvad det lige kommer det ved, men syntes bare jeg ville skrive det hæ hæ

    SvarSlet
  3. Næh, det må du nok sige! Håber, det er en rigtig god vin, og at du nu ved, hvad du kan vente dig!

    SvarSlet
  4. Mindre en lille må sandsynligheden være ... Men pudsigt :)
    Håber der blev styr på Dankort " overtrækket" ....
    Knus

    SvarSlet
  5. Der er styr på det hele og vinen smager fantastisk ;O))

    SvarSlet