Sider

tirsdag den 2. april 2013

Knas med Amio

Kære alle jer der har købt knapper hos mig via Amio!

Jeg har tilsyneladende skrevet forgæves til jer. Det foregår nemlig sådan:

1. I sender en bestilling på Amio
2. Jeg modtager bestillingen via Amio på en mail
3. Jeg sender svar og bankoplysninger til jer via Amio, som I får i en mail

Hele denne mail funktion er tilsyneladende "nede" for tiden?!

Jeg har skrevet til Amio for nogle dage siden, men har stadig ikke modtaget svar - så måske den mail også har puttet sig et sted?

Lige nu er det umuligt at komme ind på Amio, men jeg ved at det drejer sig om:

Unikarina (Karina)
Lyders (Lone)
Else Marie
Linda Ruby
Kate Neumann
Trine

Jeg ved også hvilke knapper I har bestilt, så hvis I er lige så utålmodige som jeg er, så skriv mig en mail - så ordner vi sagen den vej!

Jeg har mailadresserne til Unikarina og Lyders, men Else Marie, Linda, Kate og Trine hvis I ser dette indlæg så skriv til mig på:

Kirstenclausen@maskebal.com



1 kommentar: