Sider

torsdag den 21. februar 2013

Branden er slukket

Du kender det sikkert, gavekortet brænder i lommen eller måske i skuffen - det gjorde mit i al fald.

Jeg fik jo et gavekort af en strikkeveninde for noget tid siden og det har ligget og ulmet i lang tid - i dag var så dagen, hvor tiden var til at få slukket branden.

Turen gik til en af mine favorit butikker, nemlig Rasmilla - uhhha det er altid SÅ hyggeligt at "besøge" Sanne og hendes dejlige butik!

Her er hvad jeg måtte eje - lækkert uldvaskemiddel, bog og garn :))





Jeg har en plan med garnet, men det må vente - for lige nu står jeg ikke og mangler strikkeprojekter ;O)

Tak for gaven Ingrid!


5 kommentarer:

  1. Bogen ser spændende ud. Hvad mon du skal lave af garnet?

    SvarSlet
  2. Jeg er ikke sikker på, at kortet ville have ligget så længe i min lomme, at det var begyndt at ulme ;-)

    SvarSlet
  3. Sikke dejlige ting du har fået for den brændende tilgodebevis :)
    Altid godt at have noget til gode - glæder mig til at høre om bogen og det kommende projekt ;0))

    SvarSlet
  4. Skønt med et gavekort at solde for. Spændende at se hvad Arwettaen bliver til :)

    SvarSlet
  5. Dejlige indkøb, sådan et gavekort er ikke det værste man kan få.

    SvarSlet