Sider

fredag den 15. februar 2013

1.107.327 kr

kunne være en lottogevinst, men det er det nu ikke - der i mod er det prisen på min mors lejlighed, der endelig blevet færdig og fin :)

Total istandsat med nye plankegulve, vægge, lofter, døre og nyt køkken - helt igennem renoveret.

Hvis du kender en´ der kunne ha' lyst til en andelslejlighed i Valby (Københavns området) på 92,4 m2 (reg. 98m2 i BBR), så skriv til mig, jeg kommer gerne og viser rundt!

Andelssum 1.050.838,00
Nyt køkken og hårde hvidevarer 56.489,00
I alt 1.107.327,00

Boligafgift pr. måned - kun 4.539,55
A conto varme - 631,00


                           
            
En af de to stuer

                           

Værelse

                           
       
 Kammer
 
                           
         
Køkken

                          
           
Køkken spisekrog

                  


Badeværelse

Jeg tager forbehold for eventuelle trykfejl!

5 kommentarer:

  1. Jeg kan ikke se billederne på min pc men godt alt dit strik. Hvilken sal ligger lejligheden på, og i hvilket kvarter?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Merete
      Den ligger i en høj stue - i et stille villakvarter. Det er ikke en villalejlighed, men en boligblok med stor fælles have/legeplads, der ligger i et primært villakvarter.
      Jeg tjekker lige billederne!

      Slet
    2. Jeg har skiftet billederne - nu håber jeg du kan se dem??

      Slet
  2. Hej Kirsten. Nu kan jeg se billederne. Der ser velnok flot ud. Kan man se en opstilling hos en mægler?

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej vi har ikke mægler på endnu - vi vil forsøge at sælge den selv i første omgang.
      Den bliver solgt via andelsforeningen, så vi har ikke noget med pengene at gøre!

      Slet