Sider

lørdag den 8. september 2012

Jeg vil strikke gult

men ikke i hvilken som helst gul - det skal være lige præcis den gule som klæder mig og som jeg er vild med for tiden.

Afsted til Rasmilla, for måske Sanne kunne hjælpe, men ak, jeg blev sendt hjem igen uden garn ;O( og jeg havde oven i købet blomster med ;O)

Sanne mente jeg skulle overveje og som hun sagde - nu har jeg jo åbent hver dag, så du kommer bare igen når du har tænkt over en ny farve!

Aldrig før er jeg blevet sendt hjem fra en garnbutik, med den besked!

Jeg er nu alligevel ikke sikker på at der skal strikkes i andet end gult, så jeg må nok se mig om efter lige præcis den gule.

SUK


6 kommentarer:

  1. Jeg tror jeg ved hvad det er for en gul du tænker på. Meget usædvanligt, at få sådan en besked - normalt er det kunden, som har ret.

    SvarSlet
  2. Ej - tænk hvis vi var stødt på hinanden derinde i dag! Jeg lusker altid lidt rundt og kigger på de andre kunder, når jeg er i strikbutikker - for at se om der skulle være nogen, man kunne genkende fra Blog-World :-) Syns ikke jeg genkendte nogen i dag..
    Æv med den gule.. Jeg syns ellers den Sanne har i Rasmilla Luksusgarn er ret så flot (siger jeg, selvom jeg aldrig strikker gult..) Men god jagt på din den rigtige gule :-)

    SvarSlet
  3. Griner... Sikke en lang næse du der fik dig...
    Mon der er garnudslgs blackhill højlandsuld i farven syrlig? Den er jeg selv pjatte med..

    SvarSlet
  4. Hmmm--- ja det ser sjældent i dag at få kundebetjening- normalt får man bare besked om at ALT klæder en - især hvis prisen er tilpas høj, men det er lidt gammeldags men også lidt fascinerende. Kan kun huske at have oplevet det en gang for mange år siden i Halgreen Sko i København, der ikke ville sælge mig et par sko fordi de ikke passede mine fødder men jeg havde forelsket mig i. Håber du finder en, som du synes om og som også passer til dig.
    God jagt.

    SvarSlet
  5. Jeg synes nu du skal strikke gult hvis du har lyst til det. Jeg har også en svaghed for gult i øjeblikket og er flintrende ligeglad med om det klæder. Det må komme an på en prøve. Sanne mener det sikkert godt, men måske skulle du bare blæse på det og strikke gult alligevel - hvem ved måske bliver det godt.

    SvarSlet
  6. Ha ha - hun er skrap, hende Sanne! Du må hellere tænke godt over det, inden du prøver at købe gult igen!

    SvarSlet