Sider

tirsdag den 11. september 2012

Hvad gør en klog

eller en' der ikke lige har gang i et strikkeprojekt - jo, du læste rigtigt!

Sådan en' var jeg forleden, da strikkeklubben skulle komme - og man kan jo ikke ha´ strikkeklub på besøg uden strikketøj ;O

Sanne havde jo ikke den rigtige farve, og tiden havde ikke været til at komme omkring i andre garnbutikker.
Gode råd var dyre, eller det vil sige, det var de egentlig ikke, for jeg åbnede jo bare skabet og så var det at keglen stod der og sagde "tag mig - tag mig" .




Den blev taget og nu er jeg godt igang med en Solar Plexus med lange ærmer - ikke i gul, men en fantastisk mørk petroleum.




11 kommentarer:

  1. Den er skøn den farve... selv om den ikke er gul;0D

    SvarSlet
  2. Dejlig farve og hvorfor ikke solar plexus med lange ærmer. Den tanke har slet ikke strejfet mig, men den bliver garanteret flot - hmmm, måske man skulle overveje.....

    SvarSlet
  3. Meget smuk farve - den gule tager du da bare bagefter :0)

    SvarSlet
  4. Held i uheld ;o)
    den bliver jo fantastisk

    SvarSlet
  5. Ja, det er en fantastik farve - selvom den ikke er gul :)) Den gule må jeg ha' tilgode!

    SvarSlet
  6. Sikke da en god idé med en Solar Plexus med lange ærmer, den glæder jeg mig meget til at se. Lækker farve der kaldte på dig

    SvarSlet
  7. Sikke en flot farve ;-)) kan godt forstå at den råbte på at blive taget, glæder mig til at se den.

    SvarSlet
  8. En ny solar plexus og så med ærmer. Det lyder spændende og en dejlig farve du har valgt. Håber at dette garn arter sig bedre end den anden du strikkede. Jeg er helt vild med min selv om det er hør.

    SvarSlet
  9. Nøj, den bliver flot! Super god idé, og virkelig fed farve. Glæder mig til at se den med lange ærmer!

    SvarSlet
  10. Super god ide med lange ærmer på Solar Plexus.
    Og farven.....osse én af mine yndlings ;-)

    SvarSlet
  11. Ja, jeg tror også det kunne være fint med lange ærmer ;O)
    Jeg strikker spændt der ud af, for der er jo en del omregning fordi garnet er mere tyndt end det forskrevne - vi får se!!

    SvarSlet