Sider

lørdag den 9. juni 2012

Det bliver en dejlig dag

Først et par timer hvor jeg pisker min krop (motionscenter)

Og så skal der bages, de skønneste muffins og bunde til Liselottes Sommerkage, for i morgen kommer de fleste fra den pukkelryggede.

Bollerne vil jeg vente med at bage til i morgen, så familien også får lidt duft med af hjemmebag :) og så er friskbagte boller nu en gang de bedste.

Senere skal jeg sidde og heppe på Danmark - ikke fordi jeg regner med store resultater, men man har jo lov at håbe.

Det kan kun blive en dejlig dag - må din blive lige så dejlig!

6 kommentarer:

  1. Ja jeg skal også heppe, tror som dig det bliver op af bakke, men lad os nu se, der er sket mirakler før :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig - vi krydser fingre :))

      Slet
    2. Og det gjorde der, sejt gået det bliver spændende onsdag :0)

      Slet
    3. Ja mon ikke :)
      Jeg havde dårligt ro i maven til at se de sidste minutter - uha det bliver spændende :))

      Slet
  2. Dit hepperi hjalp vist ;-) Jeg går ikke det mindste op i fodbold, men manden...??? Hold da op!
    Men fint nok, så har jeg fred så længe :-)
    Sandskulpturerne du har fotograferet er bare SÅ flotte. Vi har sidste dag i DK i dag - måske kan vi nå forbi.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg, for det er virkelig et besøg værd!
      Rigtig god hjemtur når I når dertil :)

      Slet