Sider

mandag den 7. februar 2011

Here we come!

Tænk sig, allerede på fredag har vi vinterferie ;o)

Som vanlig er vi sent ude, når det handler om rejser - vores unger fatter det ikke og det gør vi egentlig heller ikke - men sådan er det nu bare.

I dag skulle det så være, hvis det skulle være!

En rejse skulle findes og bestilles, så aftalen i morges lød på - hjem fra arbejde, ind foran computeren, kigge kigge og krydse fingre for at alt ikke var udsolgt!

Som sagt så gjort og se så her hvad det endte med:


7 DAGE I LONDON!

Uha det er mange år siden jeg sidst har slentret i Londons farverige gader. Det skal blive så godt at gense diverse turistattraktioner, høre musik eller/og se teater ;o)

Jeg mindes da også at ha` læst om nogen, der har købt garn i London, så mon ikke der bliver tid til at opsnuse et par butikker eller 3 der sælger garn - jeg tror det ;O)))

Kender du nogle butikker, som du mener er et must see/visit, hører jeg gerne nærmere!


3 kommentarer:

  1. Du skal da i Loop - fantastisk hyggelig butik!
    Iknit London er også hyggelig på en anden måde. De har mange, mange lækre sager (og lego-maskemarkører)
    Prøv at google dem.

    SvarSlet
  2. Rigtig, rigtig god fornøjelse - bare det var mig-London er pragtfuld.
    Her i huset bestilles rejser også i sidste øjblik - vores alder måske, eller skidt pyt med hvor vi kommer hen, bare vi kommer afsted.
    Glæder mig til at høre om det :)

    SvarSlet
  3. Christunte - tak for tip, det anede mig jo nok at du havde nogle forslag ;o) Jep, lego maskemarkører - must have!

    Marianne - Hvor er jeg glad for at der er andre end os der finder/bestiller rejser på den måde. Jeg glæder mig og skal selvfølgelig nok lade høre fra mig ;o)

    SvarSlet