Sider

onsdag den 9. februar 2011

DD

står for - formodentlig Dødt Drivhus - ØV!

Troede ikke at stormen var så stærk natten til tirsdag, så stor var overraskelsen, da vi så vores drivhus.



Tænk sig hvilke kræfter der skal til for at rykke så mange kilo, desværre lå der nogle stædige træsveller på siden af drivhuset og de blev liggende, så huset er blevet slået totalt skævt - ØV!




Spørgsmålet er nu, om der skal investeres i et nyt, eller om vi tager en rask beslutning om at vi ikke skal ha` drivhus mere!!?!??!!

Hmmm svær beslutning, så min umiddelbare ide er at lade skidtet stå til foråret og evt. forsøge at rette det ud - naivt - ja måske, men jeg har jo lov at håbe ;o)

3 kommentarer:

  1. Hold da op - når først naturkræfterne sætter ind, kan det blive temmelig vildt :)

    SvarSlet
  2. Nej hvor er det ærgeligt.
    Mit står endnu :)
    Fik det først sidste år og jeg er helt vild med det. Det er mit meditative rum:)

    SvarSlet
  3. Ja, naturen er fantastisk og nogle gange destruktiv!
    Jeg bruger også mit drivhus, mest til tomater, agurker, peberfrugter... om sommeren og der udover til opbevaring af alle mine krukker om vinteren (jeg ved ikke lige hvor de ellers kan overvintre). Jeg ved heller ikke om jeg kan undvære det - så der må tænkes ;o)

    SvarSlet