Sider

fredag den 11. februar 2011

F F

kunne stå for Fandens Fødselsdag, men det gør det ikke ;o)

F F står her for Fantastiske Fanø!

En` gang tidligere har jeg besøgt øen, slentrede lidt rundt, drak kaffe og fik da også besøgt Uldsnedkeren og det var så det besøg!

Næste gang jeg tager den lange tur, bliver sammen med mine skønne strikkeveninder - bilen bliver pakket med alskens strikketilbehør, glæde, forventning og med garanti super højt humør - jeg glæder mig til om 225 dage ;o)



Programmet har jeg netop modtaget, så jeg vil pakke det med i kufferten og tage det med til London. Jeg er sikker på at finde en time eller to, hvor jeg kan nærstudere :o)

6 kommentarer:

  1. Så kan vi jo mødes :-)
    Vi er også en flok strikke tøser der skal afsted!

    SvarSlet
  2. ih, jeg skal afsted for første gang i år - har lige bestilt sommerhus til mig og strikkeslænget! Glæder mig helt vildt!

    SvarSlet
  3. Nej hvor er det dejligt for dig. Det kan da kun blive en oplevelse. Jeg har aldrig været der, men har også først hørt om det for et par år siden.
    Måske kunne jeg finde derover på en endagstur - hvem ved hvad fremtiden bringer.
    Ha' nu en rigtig dejlig tur til London og hils derovre fra mig:)
    Marianne

    SvarSlet
  4. Tine - jaaaa, det kunne da være så hyggeligt at se dig "in real life".

    Lykke - vi skal også til at finde et bosted - måske ses vi :o)

    Marianne - hvis du har mulighed for det ville det være SÅ hyggeligt at se dig på Fanø ;o)
    Og tak, jeg skal nok hilse ;o)))

    SvarSlet
  5. Det er også min første gang, og jeg glæder mig bare så meget.
    Vi skal da helt sikkert mødes Kirsten!
    Det bliver vildt hyggeligt :-)

    SvarSlet
  6. Selvfølgelig skal vi det Tine, nu har vi endelig muligheden, så den skal da udnyttes ;o)

    SvarSlet