Sider

onsdag den 16. juli 2014

Frit valg på hylde 1 eller hylde 2

Nys hjemvendt fra min dejlige familie i Florida, 



er jeg nu klar til endnu mere ferie, men nu sammen med manden min :))

Men jeg er også klar til den Give Away, som jeg lovede i mit sidste indlæg!
Her er reglerne, ganske enkle og lige til:

  • Du skal være fast læser af min blog
  • Skriv en kommentar om hvilken bog/hylde du har lyst til at vinde
  • Skriv din mailadresse


HYLDE 1


HYLDE 2


Da jeg ved, at der er flere i sommerlandet, der er eller skal på ferie og jeg selv er bortrejst i en tid, har jeg besluttet mig for at deadline er den 6. august - så skulle alle da ha` en mulighed for at være med :))

Jeg håber selvfølgelig at du/I har lyst til at prøve lykken!

Fortsat rigtig god sommer til jer alle :))






28 kommentarer:

  1. Dejligt at hører at turen var god og det er bare skønt med endnu mere ferie.
    Jeg er klar til hylde 1, vis jeg skulle være heldig

    SvarSlet
  2. Velkommen hjem og tillykke. Fast læser ja, men vist ikke på den regelimenterede måde? For det kan jeg ikke hitte ud af. Hylde 1 var jeg, kø te den efter vi så den hos Ellen så hylde 2, hvis jeg må være med😊
    Kh Julie
    Julie.topholm @ gmail. Com

    SvarSlet
  3. Tillykke med de 5 år som blogger! Du har en dejlig blog, som jeg har fulgt længe (jeg startede for 4 år siden). Jeg er helt klart til hylde 1 og sokkebøger er en mangel i min samling :-) Mange hilsner Susravn@gmail.com

    SvarSlet
  4. Hylde 1, og rigtig gode ferie ;0)

    SvarSlet
  5. Håber virkelig jeg må være med som fast læser gennem bloglovin?

    Hvis ja, kunne jeg godt tænke mig hylde 2 :-)

    Med venlig hilsen
    betina.jessen75@gmail.com

    SvarSlet
  6. Har lige meldt mig som fast læser via google friendconnect. Hvis jeg er heldig, kunne jeg godt tænke mig hylde to.
    Tillykke med de fem år!

    SvarSlet
  7. Velkommen hjem, og rigtig god ferie med manden. Jeg er vild med hylde 1.......mange hilsner ag@robertsen.dk

    SvarSlet
  8. Dejlig at høre at du har haft en skøn ferie og heldigvis er der mere tilbage 😊 jeg krydser fingre for hylde 2 😊

    SvarSlet
  9. Velkommen hjem fra ferie,godt du har nydt den :)),jeg gad godt vinde hylde 2 ,er fast læser via bloglovin og da vist også gfc ,hvis jeg ikke husker helt galt

    SvarSlet
  10. hylde 2 vil være rigtig spændende
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  11. Jeg følger dig uden at være fast læser, da jeg ikke kan finde ud af det! Tillykke med blogjubilæet! Hvis jeg må være med, vil jeg meget gerne vælge hylde 1. Hilsen Karen.

    SvarSlet
  12. Følger dig nu.
    Svært at vælge mellem to så spændende bøger...................... men tror det bliver nr. 1.

    SvarSlet
    Svar
    1. hov glemte lige - tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

      Slet
  13. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  14. Prøver lige igen.
    Fed Give Away.......vælger hylde 1.
    Håber din ferie i US var forrygende. Fortsat god ferie med manden ^^
    lailah64 (a) hotmail.com

    SvarSlet
  15. Lækker Give Away! Jeg vælger hylde 2 - jeg elsker Granny'er!

    Mail: anitahjorthhansen (a) hotmail.com

    SvarSlet
  16. Fortsat god ferie

    Jeg er fast læser via bloglovin. Jeg vælger hylde 1

    SvarSlet
  17. Velkommen hjem. Jeg krydser fingre for hylde to.
    lauramors (at) gmail.com

    SvarSlet
  18. Hej Kirsten. 5 år som blogger er flot. Og du har ret - IG er så meget hurtigere og nemmere. Til gengæld også meget mere flygtigt. Alle dine blogindlæg er her jo endnu!
    Hvis jeg bliver den heldige - vælger jeg hylde 2

    SvarSlet
  19. Hylde 2 ser godt ud. God ferie!
    ulla.bonde.jensen@gmail.com

    SvarSlet
  20. Tillykke med de 5 år - du var enaf de første , hvis ikke du var den første der skrev på min blog der startede samme år, bare lidt senere :)
    Hylde 2 kunne være dejlig at vinde - loegeskov@gmail.com
    Ønsker jer en rigtig dejlig ferie 😊

    SvarSlet
  21. Skønt at få besøgt "ungerne" - rigtig god fortsat ferie :-)

    SvarSlet
  22. Tillykke med de 5år med bloggen.
    Selvom jeg stadig har ferie er jeg stadig online ;-)
    Jeg krydser fingre for hylde 2.
    Marianne 2730@gmail.com

    SvarSlet
  23. Sikke en lækker give-away!
    Jeg følger dig nu både via Bloglovin' og GFC.
    Skulle jeg være så heldig at vinde, er jeg vild med hylde 2.

    zoomsnoren(a)gmail.com

    SvarSlet
  24. Fin giveaway. Krydser fingre for hylde 1 - tror jeg :-)

    karingrau (a) gmail.com

    SvarSlet
  25. Jeg elsker jo at hækle, så hylde 2 ville være det oplagte valg, men da jeg faktisk aldrig rigtig har strikket strømper og bogen på hylde 2 ser super spændende ud, så bliver det HYLDE 1 - måske kan den sætte gang i noget strømpestrikkkeri :)

    aslaug64@gmail.com

    Ønsker dig en god ferie med manden :)

    SvarSlet
  26. Da jeg lige har lært at hækle men stadig kæmper for at kunne læse opskrifter ville jeg blive super lykkelig hvis jeg vandt og ville helt sikkert vælge hylde 2 😎
    Har efterhånden lavet flere lappetæpper men det bliver godt nok lidt kedeligt i længden når det er den samme firekant der går igen hver gang.

    Skindbjerg.olsen@hotmail.com

    SvarSlet