Sider

søndag den 29. juni 2014

5 års jubilæum - med statistik

Den 29. juni 2009 klokken 11.05 udgav jeg mit første indlæg her på bloggen.

Siden da er der kommet 962 flere indlæg til, og de har været vist 222840 gange i Danmark, USA, Tyskland, Rusland, Norge, Frankrig, Polen, Ukraine, Island og i Holland.

Jeg har 126 "faste" læsere og jeg har fået 5341 kommentarer!

Hvordan dælen kan jeg gå og overveje at takke af??

Næ nej, som flere har skrevet, så må der komme de indlæg der nu kommer, uden jeg føler mig presset, for 5 års fornøjelse skal ikke bare ende i skraldespanden - BASTA!

Når jeg kommer hjem fra de varmere himmelstrøg, vil jeg fejre mit 5 års jubilæum, med en GIVE AWAY til en af jer, forhåbentlig med "godter" fra min rejse.


7 kommentarer:

  1. Det kan du da heller ikke :-) Jeg læser med glæde dine indlæg, og er fortaler for, at man skriver, når man har lyst, så er det nemlig også sjovere at læse det.
    Rigtig god ferie

    SvarSlet
  2. Dejligt at høre du ikke takker af:-) blogindlæg kommer når der er tid, og noget på hjerte . Tillykke med blogfødselsdagen og rigtig god ferie til varmen :-)

    SvarSlet
  3. Det er en meget imponerende statistik! Stort tillykke med jubilæet.

    SvarSlet
  4. Uha det lyder dejligt, og super du ikke takker af, der er jo mange blogtræf der skal træffes inu ;0)

    SvarSlet
  5. Juhu - hvor skønt at du bliver :) vi er jo startet samme år. Stort tillykke med de 5 år :)

    SvarSlet
  6. Wong Wai:
    Var lige ved at falde ned af stole - pyhh..... GODT DU BLIVER.
    God ferie til ?
    God søndag til dig og dine :-)

    SvarSlet
  7. Dejligt du hænger ved :) jeg har også haft lignende tanker angående min blog og er kommet frem til, at jeg vil blogge lige så meget(lidt) som tiden og overskudet tillader.
    Jeg læser med her og vil fortsat gøre det uanset mængden af indlæg. Håber du nyder din ferie og selvfølgelig tillykke med dit 5 års blog-jubilæum :)

    SvarSlet