Sider

søndag den 8. december 2013

3. Julemarked

i silende regn - godt det meste var indendøre!

Markedet var i Avedørelejeren, iøvrigt et rigtig dejligt sted, som vi har besøgt før. Cirkusmuseet ligger nemlig her og det er et af de bedste steder vi har haft børnebørnene med - prøv det en dag!

Udover en god grillet pølse fik vi købt lidt småting


Nøddeknækkeren købte jeg af en mand der havde arvet sine forældres samling, se lige en mængde!


Min udvalgte synes jeg er rigtig smuk, så den skal ligge i min nøddekurv lige om snart :))




4 kommentarer:

  1. Den er rigtig fin :0) syntes også jeg kan se den på det nederste billede ;0)

    SvarSlet
  2. Sikke en samling han har. Din er den flotteste. Skoent at du havde en dejlig dag.

    SvarSlet
  3. Det var da en imponerende samling - du har valgt et smukt eksemplar :)

    SvarSlet
  4. Hold da op - tror da ikke jeg har set så mange forskellige nøddeknækkere før ;) Din tempelblomst er forøvrigt blvet rigtig fin :)

    SvarSlet