Sider

søndag den 1. december 2013

1. December og jeg har allerede besøgt to julemarkeder!

Jeg synes ellers at julestemningen hos mig har ladet vente på sig!
Det var ikke den store lyst der drev værket i går, da kasserne fra loftet kom ned og julepynten op, men op kom det!

I dag havde jeg tid, så derfor kørte jeg først sydpå, blandt andet for at sige hej til Lene på det Bornholmske juleskib!




Derefter gik turen til Rødovre hvor min Strikkeveninde mfl havde julestue - meget hyggeligt!

Om julestemningsgraden er steget er jeg nu ikke så sikker på, men jeg gør da mit :))


Dagens køb :))



4 kommentarer:

  1. Det er nu hyggeligt med julemarkeder.
    Jeg pyntede lidt i går, men heller ikke hos mig har julestemningen indfundet sig

    SvarSlet
  2. Lyder som en hyggelig dag. Jeg skal en tur i kaelderen nu efter kasserne.
    De chilipasta ser gode ud.

    SvarSlet
  3. Man kan vist ikke få for mange julemarkeder. Lækre ting!

    SvarSlet
  4. Julemarkeder er ikke noget der kan få min julestemning op :) der er altid alt for mange mennesker (for mig) , men vejret syntes jeg betyder en hel masse, og det er jo grønt udenfor ;). Julepynt findes frem en af dagene, det eneste der er fremme lige nu er de origami foldede juletræer :) - Marianne

    SvarSlet