Sider

tirsdag den 19. november 2013

Testen sagde DF

Ja nu tænker du nok dit og det forstår jeg godt :))

Historien er nu at en af mine elever skulle stemme for første gang og jeg fik den store ære at følge hende.
Hun var meget i tvivl, så jeg foreslog at vi tog testen på nettet og den viste at hun burde stemme på DF!

NEJ! Det ville hun alligevel ikke, så hun ville godt ta' testen igen!
Det gjorde vi naturligvis, men der var ikke megen hjælp - igen poppede DF op :)

Vi fik en snak om hvad hun havde lært om de forskellige partier i samfundsfag, hvad hendes forældre havde foreslået og så var hun klar!

Her er resultatet:







5 kommentarer:

  1. Ha ha - de der tests på nettet må være ekstremt objektive! Jeg har dog mere mistanke om, at nogle partiers kandidater har været flittigere til at tage dem end andres..... Man bliver jo kun sammenlignet med dem, der har taget testen!

    SvarSlet
  2. Jeg tog også testen og gæt hvad den sagde DF. Men det bliver det nu ikke.

    SvarSlet
  3. Den test er vist ikke ufejlbarlig hihi. Hernede skal vi desvaerre ikke stemme foer til komunevalg i maj.

    SvarSlet
  4. Hvor stort :) både for hende og dig !

    SvarSlet
  5. Jeg kan stadig huske, første gang, jeg skulle stemme; det er en rigtig stor dag
    Godt din elev blev klædt på til dagen

    SvarSlet