Sider

søndag den 3. november 2013

Se min kjole!

Hvor svært kan det være?
Svært hvis I spørger mig!

Jeg er så dårlig til at shoppe tøj (læs: har svært ved at finde noget jeg kan li´), og hader at skulle finde tøj til en bestemt lejlighed.

Men da jeg skulle til min søde veninde Elses 60 års pige-fødselsdag, så jeg måtte på jagt efter lidt fint tøj.

Rødovre Centrum here I come!
Alt blev endevendt i de mange tøjbutikker, men ingen ting kunne jeg li`. Til sidst endte jeg i Magasin og på sidste tøjstativ hang der en kjole som lige skulle prøves - hurra endelig lykkedes det!
Prisen hmm lukkede øjnene og lod kortet køre gennem maskinen - sådan må det bare være nogen gange ;))

Kjolen er af mærket Turnover, en klassisk, tidløs og enkel kjole (hvis I spørger mig), som jeg håber jeg kan få glæde af ved flere lejligheder!

Hvor svært kan  det være :O)))



Og så lige et nærbillede af mig med de nye briller :))







15 kommentarer:

  1. Du ser hamrende godt ud Kirsten. Både briller og kjole klæder dig formidabelt..

    SvarSlet
  2. Hvor jeg kender det, jeg kan heller aldrig finde noget, jeg kan lide og ender som regel i noget fra skabet.
    Du har dog fundet den helt rigtige kjole, synes jeg; du ser fantastisk ud med både den og dine nye briller

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha' :)
      Jeg kender godt den løsning med skabet, men nogen gange skal der fornyelse til!

      Slet
  3. Ja, hvor svært kan det være :) Du fandt i hvert fald en meget smuk og klædelig kjole, som jeg er sikker på, at du kan bruge mange gange. Den kan jo styles på mange måder og både op og ned, hvis du forstår, hvad jeg mener.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Dorit :)
      Jeg forstår lige hvad du mener - og det var også en af grundene til købet - der er muligheder :))

      Slet
  4. Det var da ikke så svært hihi sikke en flot kjole du har fået og i klæder hinanden rigtig godt også brillerne ;-))

    SvarSlet
  5. Så flot. Godt at det lykkedes!

    SvarSlet
  6. Rigtigt godt valg. Flot klassisk og tidloes som kan aendres i det uendelige med accessoires. Og saa ser du hammer godt ud. Flotte briller. De var vaerd at vente paa.

    SvarSlet
  7. Stort tillykke med alt det nye, og jeg kender godt den der "yes" følelse, når det endelig sker:-)

    SvarSlet
  8. Flot flot kjole og klæder dig hammer godt....også dine nye briller. Jeg kan godt følge dig,jeg hader at gå ud og finde tøj,bestemt når en bliver lidt presset til det;)
    Rigtig god fødseldsdag til din venindes fest nå du når så langt ;)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  9. Tak skal I ha' alle sammen, hvor er I søde :))

    SvarSlet
  10. Det kan åbenbart være ret svært.... Men den er godt nok fin!

    SvarSlet
  11. Du er ikke alene - ja altså med ikke at kunne finde noget når man skal :(
    Men hvor er det flot og klassisk kjole du fandt - og brillerne ja i klær da hinanden rigtig godt :)

    SvarSlet
  12. Jamen det hele sidder jo lige i skabet, Kirsten ;o)
    - du må da føle dig ganske godt tilpas.
    SMUKT !

    SvarSlet