Sider

mandag den 12. august 2013

Sommerens bog

Vores rejse i Kina bragte os ca. 4500 km rundt i landet, det betød selvfølgelig noget rejsetid, men heldigvis kun lidt ventetid.
Nu skulle man jo så tro at det betød masser af tid til læsning, man faktisk blev det meste af den tid bare brugt til hygge og indsnusning af fremmede indtryk.
Men lidt læsning blev der dog tid til og uden at røbe for meget, var det lidt pudsigt at læse Inferno af Dan Brown på min tur rundt i Kina!



Har du læst den vil du forstå hvad jeg taler om - har du ikke kan jeg godt anbefale den (dog ikke som den bedste af Dan Brown jeg har læst)


2 kommentarer:

  1. Lyder spændende - men jeg læser endnu ikke så meget som en hel bog jo er :)det kommer jeg tror på det :)

    SvarSlet
  2. Har også læst den og er enig - ikke den bedste af hans bøger, men.....

    SvarSlet