Sider

fredag den 30. august 2013

Flower power tøj

Åh jeg mindes med glæde 1968, for da fik jeg mit første flower power tøj - det var skønt!

Jeg husker tydeligt hvordan jeg lokkede min mor med ud på en søndags spadseretur - ja, det var dengang man spadserede om søndagen - og helt "tilfældigt" fik jeg hende med ned af Blågårdsgade, hvor flower power sættet hang i et butiksvindue. Jeg havde gjort holdt ved det vindue mange gange og nu stod jeg så der med store hundeøjne, min mor faldt for synet og mandag eftermiddag kunne jeg trække i sættet ;O)))

Nå ja det var lige et flashback - og så tilbage til nutiden!

Forleden dag kom jeg forbi en lille butik på Frederiksberg og så hang de der mine nye flower power bukser - måske lidt sent på sommeren, men pyt jeg bærer gerne blomsterbukser igen til næste sommer ;O)











11 kommentarer:

  1. Flotte bukser. Der er knald på farverne. Kan huske at min søster havde et par der ligner dine engang for ca. 20 år siden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er lidt vilde, men skønne! Det skal nok passe, for moden har det jo med at gentage sig selv - sådan ca. I al fald.

      Slet
  2. Så lækre - og det er de også selvom de evt. først kommer i brug næste år!

    SvarSlet
  3. De kan sagtens bruges her i sensommeren. Fede bukser.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det satser jeg også på - tak :)

      Slet
  4. De er da helt vidunderlige - tillykke med dem :)

    SvarSlet
  5. Der blev jeg født :0) super dejlige bukser ;0)

    SvarSlet
  6. Hvor er de fede! Må vi ikke se et billede af det første sæt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis bare jeg havde et billede viste jeg det gerne, men desværre :((

      Slet