Sider

torsdag den 27. juni 2013

Uha hvor jeg glæder mig

Tvillingerne bliver 11 år og Alberte fortale mig at hun ønskede sig en symaskine - og det skal hun da kun sige en gang til sin Bedste :))

Det er en gave der koster lige i overkanten, men med lidt hjælp fra Oldemor er det lykkedes at skrabe nok sammen til en god begynder maskine.


I morgen skal pigerne hentes, og så skal vi på shoppetur, det er her Alberte får muligheden for at vælge en symaskine - det håber jeg så meget at hun gør.
Slut med Build a Bear bamser og ind med mere brugbare ting - håber jeg!




4 kommentarer:

  1. Ja, det må da gå lige i hjertet;)

    SvarSlet
  2. Tillykke med dem :)
    Hvor dejligt hun viser interesse for håndarbejd - jo tidligere jo bedre :)

    SvarSlet
  3. Hvis i kommer til Århus er der udsalg i stof 2000 med 25% på sommerstoffer, har jeg lige set i Århus Onsdag.
    Det er en supergod gave, hvem ved, måske er hun lige så kreativ som sin Bedste.

    SvarSlet