Sider

søndag den 17. marts 2013

Heldige mig :))

Det sker ikke så tit, for vi er almindeligvis mange der forsøger lykken.

Jeg taler naturligvis om give aways!

Denne gang var jeg en' af de heldige, og en skøn opskrift er nu dumpet ned i min turban :))


Jeg har længe haft planer om at få en værdig strikkepose, men endnu er det bare ikke blevet til noget, jeg reklamerer stadig for Netto :((

Nu er der vel ikke nogen undskyldning længere, opskriften er i al fald klar - tusind tak for gaven - 

7 kommentarer:

  1. Ih den er bare saa laekker. Velkommen i klubben af meget heldige vindere :-)))

    SvarSlet
  2. Hej Lin
    Har du modtaget din gave?

    SvarSlet
  3. Tillykke med den skønne gave Kirsten, nu er det bare i gang ;0)) - báre det var mig ;)

    SvarSlet
  4. Glæder mig il at se din :0)

    SvarSlet
  5. you're in reality a good webmaster. The web site loading speed is amazing. It seems that you're doing
    any unique trick. Furthermore, The contents are masterpiece.
    you have performed a great job on this topic!

    my web site: 39074

    SvarSlet
  6. Hmm is anyone else encountering problems with the images
    on this blog loading? I'm trying to figure out if its a problem on my end or if it's the blog.
    Any responses would be greatly appreciated.

    Check out my homepage ... spontaneity

    SvarSlet