Sider

tirsdag den 7. august 2012

Ship ohøj

Jeg påmønstrede Ragna i dag ;O))



Dorit havde inviteret til kaffe og jeg havde tid - heldigvis, for hvor var det hyggeligt!


Kaffe i selskab af lækker jordbærtærte og hyggelig snak - der er ikke meget der er bedre!




Det skulle da lige være at drikke kaffe hos Dorit i Nuuk ;O))


Nørklekonen ankom netop som jeg skulle til at afmønstre - hyggeligt at se hele to bloggere på en dag!

Tusind tak for en rigtig hyggelig dag - dejligt at se jeres fantastiske husbåd - og hilse på både dig og Klaus.





13 kommentarer:

  1. Ja der er super skønt, på den husbåd, og Dorit er bare så rar og dejlig at være sammen med :0) skønt at møde 2 blogger .

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi er helt enige - om det hele :))

      Slet
  2. Hvor dejligt i. Kunne få det til at passe. : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var jeg også rigtig glad for :))

      Slet
  3. At besøge Dorit, og for den sags skyld dog her i Danmark ville være alt nok for mig..
    Misundelse er en grim ting men lige nu er jeg altså misundelig på jer begge to....

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er ok med misundelse (på den gode måde)
      Hvem ved måske vi kan finde sammen en dag, vi var jo tæt på da vi begge var i Berlin :) og det kunne være rigtig hyggeligt. Jeg er sikker på at timerne ville flyve afsted, præcis som de gjorde i dag!

      Slet
  4. Der skulle stå dig og ikke dog;)

    SvarSlet
  5. Tusind tak, Kirsten. Vi havde nogle hyggelige timer. Det glæder mig, at det kan lade sig gøre, at møde nogle af de bloggere, som jeg jo efterhånden føler jeg kender så godt.

    ...uhhh, jeg hader, at se mig selv på billeder :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Pjat med dig, siger jeg der selv er rigtig dårlig til det der med foto, du ser godt ud og det giver da også de andre et lille billede af Ragna + frue :O)

      Det var super hyggeligt og hvem ved om muligheden kommer en anden dag, det kan man jo håbe på.

      Slet
  6. Uhh! Ha hvor kunne jeg godt ha tænkt mig at møde jer bloggere på Ragna, men jeg kan forstå at I har haft nogle hyggelige timer sammen. Det er altid skønt at få sat ansigt på dem man blogger med og jeg får måske muligheden en anden gang.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kunne være hyggeligt Annelise!
      Hvem ved, pludselig kan der komme en mulighed for at ses i levende live ;O)

      Slet
  7. Det var hyggeligt at møde dig.
    Jeg har tilladt mig at linke til din blog med billederne, da jeg glemte at fotografere.
    Håber det er ok????

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde Birgitte :)
      Det er helt ok med henvisning - Dorit og jeg var også ved at glemme at fotografere, det ville ha' været ærgerligt!

      Slet