Sider

fredag den 13. januar 2012

Helt uden min viden!

Forleden dag sad jeg og Skypede med Carsten om stort og småt, men han glemte eller undlod at fortælle mig noget VIGTIGT!

Nogle timer senere ringede han og sagde: "Så nu har jeg bestået min første officerseksamen"
Ja, undskyld mig Calle, men er der noget jeg har overhørt?
Nej, det var der ikke, men han var i gang med at uddanne sig til BRANDMAJOR!

Ok - godt så!

Så ved siden af sit arbejde som brandmand og sine universitets studier i Brandvidenskab, har han så lige valgt at han på sigt vil ha´ mulighed for at søge et job som Brandmajor!

Nu mangler han blot endnu en´ officerseksamen og så har han mulighed for at søge en stilling som Brandmajor.

Hvordan kan man lige "glemme" at fortælle sin gamle mor om så vigtige ting - ja jeg spørger bare?

Skarnsknægt ;O)))


STORT TILLYKKE CALLE - du er tilgivet ;O)

5 kommentarer:

  1. Sikke da en flittig søn du har, tillykke med ham :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lone - ja, han overrasker mig hele tiden ;O)

      Slet
  2. Hvor mange timer har hans døgn ?? ;0)
    Stort tillykke til sønnike - den skarnsunge ;)

    Rigtig god weekend til dig Kirsten

    SvarSlet
  3. Den skarnsknægt kan du vist godt være tjent med. Hils ham og sig tillykke med eksamen.

    SvarSlet
  4. Tak Marianne og Kirsten - ja, jeg ved jo godt at han "kun" har vagt hver 3. dag, men når han så er hjemme, passer han også Aksel - så alt i alt kræver det noget selvjustits.
    Pt. går det bare så godt for mine to + mine to bonus, så vi er GLADE ;O)

    SvarSlet