Sider

onsdag den 20. april 2011

Udsigt til arbejde

Vinteren har været hård. Så flere ting står til en udskiftning her i foråret/sommerens løb.



  • Drivhuset som blev slået totalt og uopretteligt skævt i stormen, skal skiftes.

  • "Køkkenhavekasserne" er vind og skæve, tærede og totalt utætte, de skal skiftes.

  • Taget på skuret (på ca. 50kvm) har en for lille hældning, så når regnen er tilstrækkelig, er alt vådt, det skal ordnes.

  • Det nye træværk på taget skal males.

  • Nye vinduer og døre i hele huset har længe stået øverst på ønskelisten.





    Er der noget at sige til, at jeg er træt - bare ved tanken?


    Ud og se i sommerferien - jeg tvivler ;O(
  • 6 kommentarer:

    1. Jeg tænker at det er godt du er lærer ;) men jeg tænker også at det måske ikke er nødvendigt at lave det hele i år, ja sådan er jeg.

      Dejlig påske til dig og manden.
      Marianne L

      SvarSlet
    2. Du har ret, men selv om jeg er lærer (lang ferie), så er det jo ikke mig der kan - kun gå til hånde :O)
      Og jeg har "desværre" en mand der ikke har ro i røven, når der er noget der står for tur :O()

      SvarSlet
    3. Vendt det til noget positivt. I kan og I har råd, vær glad for det. Det hele kommer an på at tage en ting af gangen.

      SvarSlet
    4. by lotte - endnu en klog kvinde ;O) jamen det er jeg skam også og vi tager en ting af gangen - ligenu er det køkkenhavens tur!

      SvarSlet
    5. Men det er jo også rigtig skønt når det er gjort, så ja, der er mange aspekter at tage hensyn til.
      Vi har mange lærere i familien , så de bliver også moppet lidt indimellem ;0))

      SvarSlet
    6. Åh Åh, bare der da bliver til at strikke !

      I kommer da ikke til at kede jer ;-)

      SvarSlet